Afbeeldingen van mobiel naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo,, hoe kan ik afbeeldingen van mijn mobiele telefoon naar mijn pc verzenden? Ik heb een kabeltje waarmee ik dat kan doen maar ik zou echt niet weten hoe. En ik heb bluetooth. Iemand ?

Wat voor telefoon heb je?
Heb je software?

Geef eerst wat meer informatie.

Waarschijnlijk moet je namelijk eerst je software installeren, daarna sluit je je kabeltje van je telefoon aan en dan volgt de rest vanzelf!

Airborne zei:
Hallo,, hoe kan ik afbeeldingen van mijn mobiele telefoon naar mijn pc verzenden? Ik heb een kabeltje waarmee ik dat kan doen maar ik zou echt niet weten hoe. En ik heb bluetooth. Iemand ?

Heb je geen cd-rom met software van je telefoon? Anders effe downloaden van internet! Wat voor telefoon heb je?

Ik heb een Samsung SGH-E760,, met een cd en een kabeltje,, ik heb al geintalleerd de USB driver, PIM & FILE manager, en Image editor,, niet geinstalleerd:Internet Acces en PC Sync. Als ik de kabel inplug in de telefoon en in de pc begint de telefoon zichzelf op te laden,, ( is dat wel goed ? want op dat kabeltje zit geen adapter, niet dat dalijk mijn toestel daardoor kapot gaat of batterij ). Maar verder gebeurd er niets krijg geen schermpje of niks.

Dat opladen is wel goed ik denk dat je het pc sync ook moet installeren,en heb je het programma zelf geinstalleerd: Samsung PC studio

Als je dat programma start kun je vanalles op je teloon doen

Nou dat is nou net het probleem. als ik de usb driver installeer dan kryg ik geen programma alleen files zovan: deinstallatie enzo, en die andere programma's zegt ie dat de telefoon niet aangesloten is maar dat issie wel !

ik heb dus hetzelfde probleem. al enig idee van een oplossing?
alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan