afbeeldingen vanaf een andere site plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rhye
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rhye

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Omdat mijn webhost mij maar toestaat max. 200 kb per bestand te uploaden, dacht ik enkele grotere afbeeldingen bij een andere host te "parkeren" en deze dan daarvandaan in m'n pagina te laden. Dit werkt op m'n eigen computer wel, maar op 3 andere computers die ik geprobeerd heb niet, daar wordt de afbeelding blijkbaar niet gevonden. Mijn eigen computer haalt ze wel daadwerkelijk online op, en niet van de harde schijf ofzo.

Hier een link van zo'n pagina: voorbeeld

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Laat het me maar weten als je meer informatie nodig hebt.

Alvast bedankt,
Rhye

Ik heb geen idee maar laat even weten wat ik ondervind.
Ik gebruik Opera en daar worden de afbeeldingen ook niet in geladen maar als ik met de rechtermuisknop voor "afbeelding herladen" kies, komen de foto's wél in de pagina te staan.
Probeer in de pagina met IE te laden krijg ik met geen mogelijkheid te foto's in de pagina geladen.

Het heeft niets me de host de maken? Normaal gesproken moet dit geen probleem zijn.
Je zou eens een test pic kunnen dumpen bij http://www.imageshack.us/, als deze ook niet geladen wordt ligt het zeker aan je host.

Aanvulling: als ik op eigenschappen klik van de afbeelding in IE en dan het adres selecteer, deze dan in de adresbalk plak en op enter druk, laadt de foto wel, dus zou bijna denken dat het aan je host ligt.

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk is het niet mogelijk om afbeeldingen van de host te deeplinken, dus het beste is uploaden bij alternatieve dingen zoals boven genoemd. Alhoewel dit niet altijd even snel is.

Bedankt. Ik heb jullie raad opgevolgd en het werk probleemloos nu.

groeten,
Rhye

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan