Afbeeldingen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Weet iemand een HTML-code om er voor te zorgen dat een afbeelding na een bepaalde tijd verdwijnt en er een anderen foto voor in de plaats komt. Het mag ook als een bezoeker op de site komt een foto ziet en later op de dag weer komt en dat hij dan een andere foto ziet.

Bedoel je een soort slideshow? Dat is zeker mogelijk, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe. Misschien wel de experts op dit forum.

puur in HTML is dat niet mogelijk, maar ik denk dat er in de JavaScriptsectie van dit forum zo al enkele slide-shows gepost zijn ;)

Een andere mogelijkheid is een soort flash-gallery, al kan ik je niet zeggen welke er goed/slecht zijn.

--Johan

@Dillondarko: Ik geef een tip in de goede richting, ben ik nu semi-expert? :p

@Johantrax: Ja, maar je mag ook zeggen 'Volledig expert':D

@TS: Op google zijn verschillende scripts voor een JavaScript slideshow te vinden. Wellicht is dit wel wat je zoekt.

@Johantrax: Ja, maar je mag ook zeggen 'Volledig expert':D

@TS: Op google zijn verschillende scripts voor een JavaScript slideshow te vinden. Wellicht is dit wel wat je zoekt.

Nee, niet helemaal. Ik ben namelijk webmaster van mijn Reddingsbrigade. www.rbweststellingwerf.nl. Als je daar dus kijkt zie je bovenin een antal foto's staan. Hier komt zeer binnenkort een foto van in elkaar gevlochten foto's. Alleen nu was de bedoeliong dat automatisch na zoveel tijd er een nieuwe foto komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan