afbeeldingen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
ik heb een nieuwe PC gekocht en ben alles aan het herinstalleren
In mijn access toepassing heb ik hier een daar een afbeelding
Geenekel van deze afbeeldingen worden nog getoond... de verwijzingen kloppen
Ik krijg ook helemaal geen foutmelding
Wat gaat hier fout

Bedankt

JP

Als je jpg bestanden omzet naar bmp bestanden dan lukt het wel.. dank om me op het spoor te zetten...

Zou niet nodig hoeven te zijn. Bovendien is bmp een hopeloos bestandsformaat waar je met een grote boog omheen moet lopen. Zoek de oorzaak en los die op, en vermijd onzinnige workarounds :).

heb begrepen dat er ergens een bug zit in office..; what to do dan Michel

Ik heb het probleem nog nooit meegemaakt, dus een directe oplossing heb ik niet. Ik zou beginnen met het formulier overnieuw (of een testformulier) te maken en te kijken of het daar ook niet werkt. Lijkt mij ook een stuk sneller en makkelijker dan al je afbeeldingen overzetten naar bmp.

Ik heb office 2016 op mijn systeem gezet en van dan is het probleem opgetreden
Voordien niet
Ik kan niet alles naar bmp omzetten want ik gebruik de foto van identiteitskaarten op mijn records en da's allemaal jpg
ik heb dat in al mijn verschillende formulieren, dus allemaal opnieuw maken, denk ik, zal geen oplossing vormen
JP

Misschien is het handig als ik een keer met je meekijk met een Zoom sessie o.i.d.

kan je mijn scherm zien met Zoom???? dat wist ik niet
Is teamviewer dan niet handiger

Zoom werkt prima, maar Teamviewer mag ook, al heb ik die momenteel niet geïnstalleerd en Zoom (vanwege het thuiswerken) wel. Wat jij wilt :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan