afbeeldingen weergeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bestandsassociatie klopt inderdaad niet. Je hebt Photoshop zie ik en nog iets anders....ImageReady...ik weet niet wat dat is. Software behorende bij een digitale camera? Ik heb wel meer gezien dat installatie van dit soort progjes je Windows-instellingen behoorlijk kunnen verzieken.
Je kunt proberen dit te verwijderen en dan zien hoe het gaat.

Je zegt dat je puter net nieuw is. Al wel op internet geweest? Zo ja, ben je spywarevrij?

edit: zie net dat ImageReady bij PhotoShop hoort:confused:

Laatst bewerkt:
ik ben volledig spyware vrij, heb voor de rest helemaal geen problemen met laptop.

wat zou er dan bij bestandsassociatie moeten staan? wat staat er standaard als je net een nieuwe pc hebt? moet wel zeggen dat laptop 2de hands is en dat het probleem al bestond toen ik laptop kocht...

ik heb photoshop en imageready erop gedownload om te proberen het probleem op te lossen, helaas zonder resultaat.

Standaard hoort daar te staan: Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen.

Probeer dit dus in te stellen met de knop 'wijzigen' en doe die niet alleen voor JPEG maar ook voor andere afbeeldingen zoals BMP's.:)

probleem is dat ik windows-viewer niet op mijn pc heb. ik ga via de verkenner zoeken maar hij vindt niets...

nu wil ik via google downloaden maar vind het programma niet.

Geplaatst door jefke
probleem is dat ik windows-viewer niet op mijn pc heb. ik ga via de verkenner zoeken maar hij vindt niets...

nu wil ik via google downloaden maar vind het programma niet.

Raar. k heb Photoshop zelf nog nooit geïnstalleerd, maar misschien heb je tijdens de installatie hiervan (per abuis) aangegeven dat de bestandsassociatie anders moet dan 'normaal'. Hoe dan ook, Windows viewer voor faxen is een standaard onderdeel van XP. Via start/configuratiescherm/software moet je dit via 'Programa-onderdelen toevoegen of wijzigen' kunnen instellen.

k heb nog een regtweakje gevonden voor het restoren van de Windows Picture en Fax viewer.:)

>KLIK<

Geplaatst door jefke
probleem is dat ik windows-viewer niet op mijn pc heb.
Dat heb je wel, maar windows viewer zit in een dll-bestand verstopt, waar ik nu ff het path niet van weet. Ik heb het ooit eens vernoemd in een bericht, maar ik kan dat bericht niet meer vinden.:o

[edit]misschien even proberen?
Ga naar start, uitvoeren en typ: regsvr32 shimgvw.dll en duw ok. Komt hier vandaan.[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan