• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeeldingen zijn overwachts verkleind, krijg ik dit nog goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
excel probleem afbeeldingen 04.jpgIk heb een paar foto's op een werkblad geplaatst, verder ging ik naar afdrukvoorbeeld, met marge lijn heb ik kolommen willen verplaatsen, en plotseling mijn foto's vervormde.
nu kon ik het niet meer ongedaan maken, vermits ik in afdrukvoorbeeld sta,

heb vanalles gedaan , denk maar dat ik opnieuw moet beginnen, of weet er iemand daar een oplossing voor, dit kan nog wel eens gebeuren.

Ps. Ik wil een bijlage(foto) toevoegen(als voorbeeld), maar lukt me niet.(inmiddels opgelost)
===thanks haije

aanpassing : bij mozilla lukte me niet, ben overgeschakeld naar explorer.

Laatst bewerkt:
(..)

Ps. Ik wil een bijlage(foto) toevoegen(als voorbeeld), maar lukt me niet.

Henk,

een bijlage toevoegen doe je door op het paperclipje te clicken (2 regels boven het scherm waar je tekst typt).

foute stappen herhaald, in dummies

VOORLOPIGE OPLOSSING.gifdacht misschien vraag niet duidelijk genoeg was, hierbij enkele dummie foto's

ben voorlopig gered door alle foto's te wissen(één voor één), want in excel kan ik niet alle afbeeldingen in 1 werkmap selecteren, tenzij met ctrl-toets ingedrukt houden en foto per foto afgaan(klik er niet naast, want je kunt opnieuw beginnen)

Dit is toch maar uitkijken voor degene die ook op deze manier werken. Voorlopige oplossing is voor mijn 'blad beveiligen' voordat ik een print ga maken

Misschien weet iemand wel raad, hoe ik anders moet te werk gaan
Ben met een catalogus bezig met foto's die in een kolom moet geplaatst worden, deze foto grootte (+/- 3kb)(voor +/- 500 foto's), ben zelf niet handig met macro of vba(of zoiets), een kleine hint is welkom.

Bijlagen

• STAP 04.gif
    STAP 04.gif
    26,1 KB · Weergaven: 30
  • STAP 02.gif
    STAP 02.gif
    37,4 KB · Weergaven: 27
  • STAP 03.gif
    STAP 03.gif
    22,8 KB · Weergaven: 69
  • STAP 01.gif
    STAP 01.gif
    43,9 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Kleine tip: F5 > Speciaal > Objecten. Dan heb je alle objecten te pakken, maar ook eventuele grafieken en Word-Art-objecten.

F5_OBJECTEN SELECTEREN , leuk , net wat ik nodig heb,

Bekijk bijlage 133537Ik maak steeds die fouten met objecten die verkleind worden, en ook 'zoek zijn',vermits ze te klein zijn, gemakkelijk, en voor mij toepasselijk,

dank u ,richard1970.

Bijlagen

• F5_OBJ_SELECT.gif
    F5_OBJ_SELECT.gif
    81,5 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan