• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afboeken van een voorraad lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

strijp

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
Beste, ik heb een voorraad programma waarin ik probeer om dit up to dat te houden dat lukt wel met de knop bijboeken en de knop prijzen maar ik krijg het niet voor elkaar met de knop afboeken, ik weet ondertussen wel dat het aftrekken van een getal niet simpel met een - teken kan omdat het dan een negatief getal wordt, maar hoe het moet is mij na vele uren proberen niet duidelijk geworden. Om het ea duidelijk te junnen zien wat er gebeurd moet eer op blad 2 bij de artikelcode een nummer ingevuld worden dat gaat hij dan op blad 1 zoeken waarna de beschrijving , het aantal en de prijs zichtbaar worden als je dan op de knop druk van bijboeken vul je daar een getal in en dan zie j dat hij het daarbij telt, zo ook met de prijs maar helaas het afboeken lukt mij niet, wie kan mij da
PHP:
armee helpen. mvg strijp

Bijlagen

Hallo,
Los van feit dat het allemaal wat eenvoudiger zou kunnen is het aftrekken op zich geen enkel probleem. Alleen heb je de formule 'achterstevoren' gezet.
Verander ze eens in
Code:
r.Offset(, 4) = r.Offset(, 4) - Application.InputBox("Aantal Afboeken", , , , , , , 1)
Ideaal zou zijn als je nog een controle inbouwt of er wel genoeg voorraad is om het ingevulde aantal te kunnen afboeken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan