• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afboeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylas

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
150
Leden,

Het volgende, in de bijlage een sheet waarmee ik een formulier mee heb gemaakt en die boekt data op in het tabblad "DATA" nu moet ik ook dingen afboeken, nu dacht ik het tabblad afboeken door het unieke lotnummer in te voeren en verticaal zoeken het de juiste regel te vinden, dat lukt, maar hoe kan ik het nu voor mekaar krijgen om door middel van een knop het gewicht wat ik ingeef op de juiste unieke regel te krijgen om af te boeken. het gaat dus om cel B9 daar voer ik de lot code in dan zoekt hij er bij het ontvangen gewicht, en dan vul ik in het te af te boeken gewicht in cel B13 een bepaald gewicht en dat moet hij in het tabblad data het afboek gewicht op de juiste regel zetten, dan kan ik zelf de formule maken om het verschil uit te rekenen.

Hoop dat iemand mij kan helpen met deze klus

Met vriendelijke groet, Ton
 

Bijlagen

  • Grondstoffen OV.xlsm
    48,9 KB · Weergaven: 615
Zoiets?
Code:
Sub afboeken()
  With Sheets("Afboeken")
    Sheets("Data").Columns(3).Find(.Range("B9"), , , 1).Offset(, 3) = .Range("B13")
  End With
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke tof man, simpel maar goed hij doet wat hij moet doen, vriendelijk bedankt
Groet, Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan