afbreken tijdens downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
word er nu str... ziek van vanmorge tot 10 maal toe getracht een bestand van 270 mb te downloaden en telkens rond de 20 procent zeg maar stop het down loaden.
Soms ooko wel iets verder zeg tot 40 procent dus daar is geen regelmaat in.
Verder blijft de verbinding in stand dus dat is het niet en een foutmelding krijg ik eigenlijk ook niet .
Enkel dat standaard pingetje van windows dat er een fout is op getreden meen ik verneem ik .
wie o wie weet waar dit aan ligt ????

Met het downloaden van zulke grote bestanden is het wel aante raden DAP te gebruiken, dan kan je bij een fout hervatten ook gaat het sneller.

Download Accelerator Plus

Wel na het installeren even scannen met Spybot (eerst updaten) en alles wat hij vindt verwijderen.

Spybot-S&D

oke bedankt voor je snelle reactie ga het meteen uit proberen

Jozo ik heb DAP geinstalleerd echter blijft hij nu hangen bij de status waiting for reply kan het zijn dat het probleem bij de url ligt ??

Lijkt me inderdaad iets mis bij de url, gewoon een dagje later nog eens proberen.

Geplaatst door pslijper
Jozo ik heb DAP geinstalleerd echter blijft hij nu hangen bij de status waiting for reply kan het zijn dat het probleem bij de url ligt ??
Soms is het ook geblock om programma's zoals DAP te kunnen gebruiken.

Geplaatst door crash

Soms is het ook geblock om programma's zoals DAP te kunnen gebruiken.
Oeps dat wist ik niet.

Geplaatst door pslijper
Jozo ik heb DAP geinstalleerd

Je kan Dap ook nog even uitvinken bij Start > uitvoeren > msconfig > opstarten
Dan start hij niet altijd mee op, wil je dan iets met Dap downloaden klik je rechts op het bestand en kies download with Dap.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan