afdruk een kruis in plaats van afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

verdonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2005
Een bestand gemaakt met Word2000, de afbeeldingen zijn zichtbaar op mijn scherm (via printscreen en plakken schermafdrukken geplaatst). Geprint teruggekregen als tekst met in plaats van een afbeelding een kruis. Hoe kan dat? Kan mij iemand helpen? Ligt dat misschien aan de drukker.

Het probleem is nog steeds niet opgelost.
Dat afbeeldingen weergeven aan moet staan weet ik ook wel.
Ik heb het bestand op een andere pc (ander netwerk geopend) en ook daar geeft het geen problemen. Je ziet de afbeeldingen en ik kan ze ook gewoon printen.

Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat ergens in je instellingen (weet zo niet meer waar) dat er geen grafische dingen afgedrukt moeten worden. Als het goed is zie je dit effect ook al als je een voorbeeld opvraagt (print afdruk op je scherm dus).

In Extra - Opties - Weergave kan je dit terugvinden: 'Afbeeldingen weergeven' of iets dergelijks.

Hai, :D

Kijk eens na of dat die afbeeldingen welke jij mist (Dus die met een kruis) of dat dit gelinkte objecten (Visio/excel/foto's etc...) zijn!

Dit doe je in het originele document.

Open dit en druk ALT+F9 je zit nu in Veldweergave modus als er gelinkte objecten in staan

Dergelijke codes kunnen er zo uitzien:
Velden welke beginnen met:
* LINK en dan bijv: Excel.Sheet.8
* INCLUDEPICTURE

Als het zwevende objecten zijn krijg je in deze modus niet te zien of de objecten gelinkt zijn.

Wat je ook kunt doen is een kopie van jou document op een andere pc (liefst niet binnen zelfde netwerk) openen. (Dit zal de link ook verbreken)

Als het goed is krijg je daar ook kruizen dan bij ontbrekende bestanden!

Wat ook kan is dat je zaken hebt ingevoegd zoals een Visio tekening waarbij het filter om deze tekening weer te geven niet is geïnstalleerd op de andere pc..

En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Als je het mij vraagt is het gewoon een kwestie van gelinkte bestanden of ontbrekende filters..

Als je dit wilt voorkomen moet je van elk plaatje in jou document een echt plaatje maken.

Dus Knippen
Bewerken/Plakken speciaal
Plakken als Afbeelding (JPG of zo kies maar)

Dan is het een simpel plaatje en dat Filter heeft iedere Word versie...

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan