Afdruk samenvoegen alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

polderploer

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2007
Hallo,

Ik weet hoe afdruk samenvoegen werkt, maar ik denk dat er meer uit te halen valt alleen ik weet niet hoe.

Wat ik wil:

In excel maak ik een berekening met daaraan een aantal opties die wel of niet aangevinkt worden. Achter deze berekening zitten stukken tekst welke naar WORD gekopieerd moeten worden.

Nu is het zo met afdruk samenvoegen dat word maar 1 rij pakt onder binnen een kolom. Ik wil juist dat ie meerdere rijen pakt (als ik opties heb aangevinkt komt de beschrijving hiervan in een volgende rij te staan)

Helaas lukt me dit niet. Wellicht is hier een oplossing voor, of zal ik alle opties (kunnen er wel 20 zijn) in kollomen moeten stoppen zodat afdrukken samenvoegen ze wel pakt?

bvd

Hoi,

Vaag ... stuur voorbeeld mee.
Zoals je het beschrijft denk ik inderdaad: alle opties in achtereenvolgende cellen in één rij.

Hoi,

Vaag ... stuur voorbeeld mee.
Zoals je het beschrijft denk ik inderdaad: alle opties in achtereenvolgende cellen in één rij.

Ik heb inmiddels alles al omgebouwd naar kolommen. Dus de vraag kan afgesloten worden. Ik heb er nog wel verder naar gezocht, maar kom niet tot een andere oplossing zoals jij ook al denkt...

iig bedankt voor het kijken, groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan