polderploer
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2007
- Berichten
- 69
Hallo,
Ik weet hoe afdruk samenvoegen werkt, maar ik denk dat er meer uit te halen valt alleen ik weet niet hoe.
Wat ik wil:
In excel maak ik een berekening met daaraan een aantal opties die wel of niet aangevinkt worden. Achter deze berekening zitten stukken tekst welke naar WORD gekopieerd moeten worden.
Nu is het zo met afdruk samenvoegen dat word maar 1 rij pakt onder binnen een kolom. Ik wil juist dat ie meerdere rijen pakt (als ik opties heb aangevinkt komt de beschrijving hiervan in een volgende rij te staan)
Helaas lukt me dit niet. Wellicht is hier een oplossing voor, of zal ik alle opties (kunnen er wel 20 zijn) in kollomen moeten stoppen zodat afdrukken samenvoegen ze wel pakt?
bvd
Ik weet hoe afdruk samenvoegen werkt, maar ik denk dat er meer uit te halen valt alleen ik weet niet hoe.
Wat ik wil:
In excel maak ik een berekening met daaraan een aantal opties die wel of niet aangevinkt worden. Achter deze berekening zitten stukken tekst welke naar WORD gekopieerd moeten worden.
Nu is het zo met afdruk samenvoegen dat word maar 1 rij pakt onder binnen een kolom. Ik wil juist dat ie meerdere rijen pakt (als ik opties heb aangevinkt komt de beschrijving hiervan in een volgende rij te staan)
Helaas lukt me dit niet. Wellicht is hier een oplossing voor, of zal ik alle opties (kunnen er wel 20 zijn) in kollomen moeten stoppen zodat afdrukken samenvoegen ze wel pakt?
bvd