afdruk samenvoegen - bijhorend document niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een word-document dat dient als hoofddocument voor afdruk samenvoegen. Bij het openen van dit bestand krijg ik de melding dat het bijhorende bestand niet kan teruggevonden worden. Het staat nochtans nog steeds op dezelfde plaats.

Daarom heb ik gekozen voor opties - gegevensbestand verwijderen. Daarna heb ik de koppeling met het bedoelde document opnieuw aangemaakt (en afdruk samenvoegen werkt op dat moment wél). bij afsluiten en opnieuw opstarten van het hoofddocument, krijg ik echter terug zelfde melding: kan bijhorend document niet vinden.

Kan iemand mij helpen a.u.b.? :o

wat is de naam van het document? en van de directories? als je met weglatingstekens werkt, wil het nog wel eens foutlopen. frontpage kan bijvoorbeeld ook niet tegen een spatie in een naam.

groeten,

steven

In de naam van het hoofddocument en van het brondocument staan geen spaties, gewoon allemaal letters aan elkaar. Maar vooral: vroeger werkte het wel... Om de één of andere reden nu dus niet meer...

Is er een manier om manueel in te geven aan welk document hij moet koppelen? I.p.v. via bladeren naar het juiste document, kan ik misschien het volledige adres met exacte verwijziging naar netwerkserver intikken. Ik weet niet of dit zou helpen, maar het valt te proberen... Ik heb geen zin om de documenten volledig opnieuw aan te maken :-s

het enige dat ik nog kan verzinnen, is dat je het oorspronkelijke bestand niet opgeslaan hebt met de nieuwe verwijzing.

steven

het enige dat ik nog kan verzinnen, is dat je het oorspronkelijke bestand niet opgeslaan hebt met de nieuwe verwijzing.

steven
en is het zo? als het probleem is opgelost, zet dan de vraag ook op opgelost (rechtsonder).

sorry voor de late reactie.
probleem is daarmee niet opgelost, heb het meerdere keren geprobeerd...

lollie,

met welke versie van Word werk je? ik werk regelmatig met afdruk samenvoegen en heb er nooit problemen mee. ik verander iedere keer van excelbestand omdat het een update is van adressen.

als je met 2007 werkt, kan ik je niet helpen? met 2003 moet je eens de bestanden bijvoegen. misschien dat ik iets zie/vind.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan