jeroen2605
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2010
- Berichten
- 18
Hallo,
Ik heb een excel bestand met hierin een lijst met persoonsgegevens en bij die persoon behorende gegevens.
Nu wil ik graag op een ander tablad een opmaak maken voor b.v. een factuur en vervolgens mbv. afdruk samen voegen, een mail naar alle contactpersonen (of evt een selectie) sturen.
Is het mogelijk om via bijvoorbeeld een macro (VBA) dit in alleen excel te doen? zo ja, is hier een voorbeeld van?
hopelijk kan iemand mij helpen!
Groet,
Ik heb een excel bestand met hierin een lijst met persoonsgegevens en bij die persoon behorende gegevens.
Nu wil ik graag op een ander tablad een opmaak maken voor b.v. een factuur en vervolgens mbv. afdruk samen voegen, een mail naar alle contactpersonen (of evt een selectie) sturen.
Is het mogelijk om via bijvoorbeeld een macro (VBA) dit in alleen excel te doen? zo ja, is hier een voorbeeld van?
hopelijk kan iemand mij helpen!
Groet,