Ik ben in Word bezig met aardig wat documenten waar gegevens uit excel aan gekoppeld moeten worden.
Dat gaat via - Extra - Brieven en verzendlijsten - Afdruk samenvoegen.
Er moeten bedragen ingevoegd worden, zoals € 1.500
Als ik echter het exceldocument koppel dan komt er 1500 te staan en dat is niet de bedoeling. Heb al in excel de opmaak van de cellen gewijzigd maar dat heeft geen effect. Ik kan aangeven bij veld bewerken dat er een € teken voor het bedrag moet alleen dan zit ik nog altijd met de punt voor het duizendtal.
Weet iemand een oplossing?
Dat gaat via - Extra - Brieven en verzendlijsten - Afdruk samenvoegen.
Er moeten bedragen ingevoegd worden, zoals € 1.500
Als ik echter het exceldocument koppel dan komt er 1500 te staan en dat is niet de bedoeling. Heb al in excel de opmaak van de cellen gewijzigd maar dat heeft geen effect. Ik kan aangeven bij veld bewerken dat er een € teken voor het bedrag moet alleen dan zit ik nog altijd met de punt voor het duizendtal.
Weet iemand een oplossing?