• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruk samenvoegen in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robzster1969

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2014
Ik weet niet of de vraag hier juist is maar ik hem in dit geval dan ook in Word forum plaatsen. Ik heb een word document en daarmee wil vanuit een Excel sheet een afdruk samenvoegen genereren. Alleen is er in het Excel sheet geen sprake
van kolomkoppen maar wil ik uitsluitend de waardes vanuit specifieke cellen in het Word document opnemen. Kan dit? Zo ja, hoe?

Ja, dat lijkt te kunnen / dat kan.
Ik plaats aan het einde van dit bericht de Bron (Microsoft) maar omdat het nogal een lang bericht is, heb ik het desbetreffende stukje tekst waanaar jij op zoek bent, even gekopieerd :

De adressenlijst of items nader specificeren

2.Ga in het dialoogvenster Geadresseerden voor Afdruk samenvoegen op een van de volgende manieren te werk:
Individuele records selecteren Gebruik deze methode als u werkt met een korte adressenlijst. Schakel de selectievakjes naast de geadresseerden die u wilt opnemen in en schakel de selectievakjes naast de geadresseerden die u wilt uitsluiten uit.

Bron

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan