• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruk Samenvoegen: kolom of rij gaat niet mee naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan de knalle

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Beste Helpmij lezers,
Ik weet niet of ik deze vraag in de Word of Excel rubriek moest plaatsen maar na zoeken leek me deze het beste.
Onderstaand mijn vraag.

Voor onze vereniging doen we een brief eruit en ik heb dit op mij genomen.
Ik wil het geheel samenvoegen en dat is me vaker gelukt, dus zover gaat het goed.
Echter heb ik een kolom in Excel toegevoegd maar deze wordt niet door Word herkend.
Ik heb de kolom getracht te verplaatsen en ook dan pakt Word deze niet mee.
Ook onderaan toegevoegde rijen aan het Excel bestand wat ik heb ontvangen pakt Word niet mee.
Wat kan er aan de hand zijn? Is in het Excel document een bereik vergrendeld zodat er geen nieuwe rijen en kolommen kunnen worden toegevoegd?

Graag jullie reactie op dit raadsel.
Dank

Hoi,
Heb je een voorbeeltje?
Ik heb hier wel een voorbeeltje van excel naar word in voorraad maar het is altijd beter een voorbeeltje(zonder gevoelige informatie) te posten.
Greetz

Beste,

Je moet wel in Word opnieuw de koppeling met de Exceltabel maken en de gewijzigde tabel moet ook eerst opgeslagen zijn. Maar misschien deed je dit al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan