arjan de knalle
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mrt 2007
Beste Helpmij lezers,
Ik weet niet of ik deze vraag in de Word of Excel rubriek moest plaatsen maar na zoeken leek me deze het beste.
Onderstaand mijn vraag.
Voor onze vereniging doen we een brief eruit en ik heb dit op mij genomen.
Ik wil het geheel samenvoegen en dat is me vaker gelukt, dus zover gaat het goed.
Echter heb ik een kolom in Excel toegevoegd maar deze wordt niet door Word herkend.
Ik heb de kolom getracht te verplaatsen en ook dan pakt Word deze niet mee.
Ook onderaan toegevoegde rijen aan het Excel bestand wat ik heb ontvangen pakt Word niet mee.
Wat kan er aan de hand zijn? Is in het Excel document een bereik vergrendeld zodat er geen nieuwe rijen en kolommen kunnen worden toegevoegd?
Graag jullie reactie op dit raadsel.
Dank
Ik weet niet of ik deze vraag in de Word of Excel rubriek moest plaatsen maar na zoeken leek me deze het beste.
Onderstaand mijn vraag.
Voor onze vereniging doen we een brief eruit en ik heb dit op mij genomen.
Ik wil het geheel samenvoegen en dat is me vaker gelukt, dus zover gaat het goed.
Echter heb ik een kolom in Excel toegevoegd maar deze wordt niet door Word herkend.
Ik heb de kolom getracht te verplaatsen en ook dan pakt Word deze niet mee.
Ook onderaan toegevoegde rijen aan het Excel bestand wat ik heb ontvangen pakt Word niet mee.
Wat kan er aan de hand zijn? Is in het Excel document een bereik vergrendeld zodat er geen nieuwe rijen en kolommen kunnen worden toegevoegd?
Graag jullie reactie op dit raadsel.
Dank