Goedemiddag,
Ik heb een excel document met gegevens over de geoefendheid van mijn collega's. Nu wil ik via afdruk samenvoegen iedere medewerker een e-mail sturen met zijn/haar geoefendheid. Nu hoeft niet iedere medewerker bij ieder oefenmoment aanwezig zijn, dus in excel zijn er cellen die geen gegevens bevatten.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de lege cellen worden overgeslagen. Ik krijg het wel voor elkaar dat er niets wordt weergegeven, maar dan krijg ik dus allemaal blanco regels in mijn e-mail.
Dus, als er een cel leeg is, moet er in word geen blanco regel worden weergegeven, maar de volgende cel waar wel weer gegevens in staan.
Ik kom er niet uit, hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij.
Alvast hartelijk dank!
Mark
Ik heb een excel document met gegevens over de geoefendheid van mijn collega's. Nu wil ik via afdruk samenvoegen iedere medewerker een e-mail sturen met zijn/haar geoefendheid. Nu hoeft niet iedere medewerker bij ieder oefenmoment aanwezig zijn, dus in excel zijn er cellen die geen gegevens bevatten.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de lege cellen worden overgeslagen. Ik krijg het wel voor elkaar dat er niets wordt weergegeven, maar dan krijg ik dus allemaal blanco regels in mijn e-mail.
Dus, als er een cel leeg is, moet er in word geen blanco regel worden weergegeven, maar de volgende cel waar wel weer gegevens in staan.
Ik kom er niet uit, hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij.
Alvast hartelijk dank!
Mark