madiwodoza
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2006
vooreerst een prettige dag gewenst.
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
mijn probleem is het volgende:
als secretaris van turnclub Vrijheid door Broederschap Gent heb ik in Excel mijn ledenadministratie aangemaakt.
Tot voor een aantal maanden gebruikte ik Office 2000
Om adresetieketten te maken, gebruikte ik in Word de optie "afdruk samenvoegen" mijn gegevens werden opgehaald in mijn adresbestand gemaakt in excel ik selecteerde de velden die ik nodig had op mijn etiketten, nogmaals klikken op "afdruk samenvoegen" en kees was klaar. Alleen nog uitprinten en de brieven konden verzonden.
Onlangs schafte ik mij Office 2003 aan;
Om in dit programma hetzelfde te doen is een RAMP!! ik heb al alles geprobeerd, maar steeds krijg ik hetzelfde resultaat:
alle gegevens die normaal op 1 etiket staan staan nu verspreid over alle etiketten. m.a.w.
op etiket 1 krijg ik de aanspreektitel, op et. 2 de naam, op et. 3 voornaam,
op et.4 de straat enz
ik ben de wanhoop nabij, ben zelfs al zinnes geweest om terug Off. 2000 terug te zetten, maar dan zit ik met het probleem dat alles wat in 2003 gemaakt is niet meer herkend wordt
please please please
heeeeelp
met vriendelijke groeten
en alvast hartelijk dank bij voorbaat
Franky
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
mijn probleem is het volgende:
als secretaris van turnclub Vrijheid door Broederschap Gent heb ik in Excel mijn ledenadministratie aangemaakt.
Tot voor een aantal maanden gebruikte ik Office 2000
Om adresetieketten te maken, gebruikte ik in Word de optie "afdruk samenvoegen" mijn gegevens werden opgehaald in mijn adresbestand gemaakt in excel ik selecteerde de velden die ik nodig had op mijn etiketten, nogmaals klikken op "afdruk samenvoegen" en kees was klaar. Alleen nog uitprinten en de brieven konden verzonden.
Onlangs schafte ik mij Office 2003 aan;
Om in dit programma hetzelfde te doen is een RAMP!! ik heb al alles geprobeerd, maar steeds krijg ik hetzelfde resultaat:
alle gegevens die normaal op 1 etiket staan staan nu verspreid over alle etiketten. m.a.w.
op etiket 1 krijg ik de aanspreektitel, op et. 2 de naam, op et. 3 voornaam,
op et.4 de straat enz
ik ben de wanhoop nabij, ben zelfs al zinnes geweest om terug Off. 2000 terug te zetten, maar dan zit ik met het probleem dat alles wat in 2003 gemaakt is niet meer herkend wordt
please please please
heeeeelp
met vriendelijke groeten
en alvast hartelijk dank bij voorbaat
Franky