• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afdruk samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightning

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Ik heb een word-document en excel-document samengevoegd. Het exceldocument bevat de adressen. In het worddocument werk ik met MergeField-velden.

Nu is mijn vraag of ik twee exceldocumenten op hetzelfde moment kan samenvoegen aan één worddocument. In het eerst excel heb ik dan mijn adressen en in het tweede exceldocument cijfergegevens. Kunnen die samen in één worddocument terzelfdertijd worden ingevoegd? Ik werk met Office 2003.

Ik zou eerst de beide Excel-bestanden samenvoegen en dat gezamenlijke bestand koppelen aan Word.

Groet,

Dus van twee excelbestanden zou je eigenlijk maar één excelbestand meer maken en dat ene excelbestand dan in afdruk samenvoegen aan word of bedoel je nog iets anders?

Dus van twee excelbestanden zou je eigenlijk maar één excelbestand meer maken en dat ene excelbestand dan in afdruk samenvoegen aan word of bedoel je nog iets anders?

Dat bedoelt Rob idd (als ik mij niet vergis tenminste).

Dat bedoelt Rob idd (als ik mij niet vergis tenminste).

just do it en sluit de vraag. er is geen andere mogelijkheid om het te doen, tenzij je naar access gaat en met queries gaat werken.

steven

Idd. Ik zou wel gekoppeld plakken, zodat mutaties in de oorspronkelijke bestanden doorwerken in het samengevoegde bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan