afdrukbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperZeiler

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Goedemorgen,
We hebben een netwerk printerm, en elke keer als je iets print, krijgen we een afdrukbericht, waar kan ik dit uitzetten.

Dank u wel

Groeten

Bij de eigenschappen van de Printer en dan moet je even kijken voor Notify of iets in deze geest.

Ligt er een beetje aan welke OS je gebruikt

Dat is waarschijnlijk de scheidingspagina. Probeer het volgende eens:

1. Ga naar Start --> Printers & Faxen (Win XP Nieuwe menu...)
2. Klik rechts op de netwerkprinter en kies voor Eigenschappen
3. Ga naar het tabblad Geavanceerd en klik onderaan op Scheidingspagina.
4. Haal weg wat in het invoerveld staat en klik op OK.

Probeer het nu nog eens. Hij zou het nu goed moeten doen.

Overigens is een scheidingspagina bij veel printopdrachten handig zodat je je docu's snel kunt terugvinden zonder eerst 100 pagina's door te zoeken naar die 2 velletjes...

[edit]
Oops, ik las je bericht niet goed... Ik dacht printer op XP bak en jullie ook :o. Beetje silly van mij. Voor NT werkt het nagenoeg hetzelfde denk ik, alleen de manier om bij de eigenschappen van de printer te komen is anders. Ga daarvoor naar Start --> Instellingen --> Printers (als ik het nog goed kan herinneren :D) en klik rechts op de desbetreffende printer.
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik heb het denk ik niet ged uitgelegd, we krijgen deze melding.
messenger.gif

groeten

Bijlagen

• messenger.gif
    messenger.gif
    41,2 KB · Weergaven: 85
Hmmm... Ik kan de attachment niet zien.. verkeerde link

[edit]
Lama, werkt al weer

Hmmm... Interessant... de msn messenger die een bericht krijgt van de nt server. Eigenaardig. Dat is een kwestie op de NT server bij het afdrukken. Hij verstuurd immers het bericht. Ikzelf heb niet zoveel verstand van nt servers maar kijk eens bij de afdrukmodule ervan. Daar moet je zoiets kunnen instellen.
[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan