Afdrukken begint veel lager dan wat ik zie op mijn scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tismacfan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Beste,

Ik kreeg een sjabloondocument van de hogeschool. Als ik dit gebruik stel ik vast dat het afdrukken niet gebeurt zoals ik het op mijn scherm zie
Ga ik naar afdrukvoorbeeld dan zie ik steeds een enorm grote marge bovenaan.
Zou iemand me kunnen zeggen wat hier verkeerd staat ingesteld? Ik heb al van alles geprobeerd naar marges etc, maar het blijft steeds halverwege mijn pagina staan

in bijlage het voorbeeld. Ik denk dat het te maken heeft met de secties van een eerste rechtstaand blad en de volgende die liggend zijn
haal ik het eerste blad weg, dan zijn de liggende OK, plaats ik het eerste blad erbij beginnen de liggende op meer dan 8cm van de bovenrand

mvg
Pascal

Bijlagen

Bij mij print hij perfect. Klopt je printerdriver wel?

ik denk niet dat het aan de driver ligt, want ook op het werk krijg ik hetzelfde resultaat.
Eerste pagina is ok
2 pagina veel witruimte bovenaan. Alles staat er wel op
en is je afdrukvoorbeeld idem aan je print?
Dus jij hebt geen grote witruimte bovenaan de 2de blz

mvg
Pascal

Afdruk is identiek aan afdrukvoorbeeld; zelfs als ik tweezijdig afdruk komt de tweede pagina netjes liggend op de eerste staande pagina. Als ik het zou moeten schilderen had ik het niet beter gekund :).
Wellicht is dat je probleem; dat de tweede pagina liggend is en bij jou staand (gecentreerd dan wellicht ook nog) wordt afgedrukt?

en hoeveel witruimte heb je boven mijn tabel op 2de pagina?

mvg
Pascal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan