afdrukken dmv netwerk met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
ik heb een server aangemaakt om op meerdere pc's gebruik te maken vd printer. Nu moet ik wel zeggen dat ik bijna geen toegang heb tot de hoofdpc vanaf de andere pc's. Een vriend dacht dat het te maken had met mijn hoofdpc, dat ik die eens moest resetten, maar dat terzijde. Ik wil nu mijn laptop met vista dus ook gebruik laten maken van de printer. Ik heb hem toegevoegd en de printer laten delen. maar hij wil niets afdrukken, heeft dit te maken dat het om 2 verschillende besturingssystemen gaat> vista en xp? moet ik daarvoor iets extra's installeren? ik heb een wireless linksys router

Normaal kan dit geen probleem zijn tussen xp en vista. Kan je als je de printer rechtsreeks op de pc aansluit printen? Wat voor een printer heb je? Het kan ook zijn dat vista de drivers van je printerserver niet ondersteund.

Ik heb ondertussen gevonden dat er nog niet echt een wizard voor vista is voo jouw printdriver dus ik vermoed ook nog geen drivers, maar het valt altijd te proberen met die van windows xp. *bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan