afdrukken lukt niet in office 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJ666
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJ666

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Beste,

Op mijn nieuwe pc met windows 7 stond er een startversie van office 2010.
Ik heb deze verwijderd en een oudere versie van office 2007 geïnstalleerd omdat ik hier nog een licentie van had en deze nog perfect werkt voor mij.
Nu kan ik enkel snel afdrukken. wanneer ik kies voor gewoon afdrukken, werkt de printer niet. Ook kan ik dan niet in de eigenschappen om bijvoorbeeld meerdere pagina's op 1 pagina af te drukken. iemand een idee waar het probleem ligt?

Groeten,

Bedankt voor de reactie. Denk dat het eerder ligt aan de driver vd printer. Is een HP LaserJet 1010 (USB-printer) en was een driver vr xp.
alleen weet ik niet hoe ik het nu moet veranderen op windows 7

HP LaserJet 1010 (USB-printer). Ik denk gekocht in 2005.
HP biedt geen drivers aan voor windows 7, is er toch een mogelijkheid dat ik hem nog kan gebruiken? Want hij werkt eigenlijk nog perfect.

Die van vista werkt ook niet.
De driver werkt deels. Kan enkel snel afdrukken, maar geen wijzigingen aanbrengen.

Oh dat is al wat, maar fatsoenlijk werkend zul je hem dan niet meer krijgen. Jammer dat het niet totaal is opgelost. Beter advies geven zal niet gaan sorry.:rolleyes:

Alvast bedankt voor de info.
Ik vond volgende info op een site en voorlopig werkt het wel.
Printer toevoegen
port DOT4_001
HP LaserJet 3055 PCL5 (HP)
Verander naam naar HP LaserJet 1010

Dat heb je mooi gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling. Toch nog een werkend printerje. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan