• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afdrukken meerdere werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

indekeu

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
11
Om meerdere werkbladen te selecteren om af te drukken, geen probleem.

Doch ik zie dat hij wel per af te drukken werkblad een nieuw blad papier neemt....met als gevolg dat wanneer er niet veel op dit werkblad staat er ook bijgevolg veel blanco over blijft op uw blad.

Kan er niet continue onder elkaar afgedrukt worden zonder telkenmale een nieuw blad te moeten nemen?
 
Een hulppagina maken met koppelingen naar die andere pagina's en dan alleen die pagina afdrukken? Maak anders eens een voorbeeld.
 
Ik zie dat op heden nog niemand de oplossing heeft kunnen vinden voor mijn probleem.

Daarom doe ik nogmaals een oproep:

Om meerdere werkbladen in Excel te selecteren om af te drukken, geen probleem.

Doch ik zie dat hij wel per af te drukken werkblad een nieuw blad papier neemt....met als gevolg dat wanneer er niet veel op dit werkblad staat er ook bijgevolg veel blanco over blijft op uw blad.

Kan er niet continue onder elkaar afgedrukt worden zonder telkenmale een nieuw blad te moeten nemen? Kwestie van papier uit te sparen ?
 
Zoals rdg al voorstelde, alles samenvoegen op een nieuw werkblad en dit dan afdrukken.
PS: je voorbeeldbestand is slechts een verzameling lege tabellen ????
 
De lege tabellen - ik kon niet anders omwille van de gevoelige inhoud- t'was enkel om aan te tonen dat een werkblad bvb 20lijnen kon tellen, een ander 300, een ander 1 lijn enz.
Het geheel aan werkbladen kan ook variëren van 20 tot 50 of zelfs 90stuks.
Het samenvoegen zoals u het voorstelt vermoed ik knippen en plakken van alle werkbladen op een blad - ok - doch elk werkblad toont dan weer al haar verborgen lijnen weer en dan krijg ik nog meer werk van dit alles....

Rdg sprak wel van koppelingen maken op een hulppagina om dan verder te drukken...wat blijkbaar iets anders moet zijn dan samenvoegen, of heb ik het verkeerd voor en kan er geen oplossing geboden worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan