• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdrukken van onderstreepte tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appel026

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met het afdrukken van onderstreepte tekst en randen van cellen in Excel 2010.
Als ik tekst onderstreep (ctrl-U) dan zie ik de lijn wel staan in het afdruk voorbeeld, maar niet op papier uiteindelijk.
Hetzelfde geld voor dunne randen rond een cel. Als ik een dikke rand gebruik krijg ik die wel te zien, maar een dunne rand niet.

Ik vind het heel raar, maar misschien dat 1 van jullie weet hoe het eenvoudig op te lossen is.

Mvg

Appie Jansen

Als je een inkjet printer gebruikt zit er als het goed is iets bij om onderhoud te plegen.
Hier zit meestal een ttoltje bij om je printkop uit te lijnen, misschien dat dat helpt.

Anders kun je misschien een klein voorbeeldje posten dan kijk ik of hier hetzelfde gebeurd.

Groeten Marcel

Ik gebruik een laserprinter, maar als ik een nieuw excel document open en het probeer werkt het wel.
Er zit dus in het document een foutje, alleen weet ik niet waar.

Ook als ik de cel die niet goed geprint wordt kopieer naar een ander excel document, wordt hij wel goed uitgeprint.

Misschien wanneer je de file met opslaan als hem onder een andere naam opslaat dat hij het weer goed doet.

Groeten Marcel

Ik heb geprobeerd om het bestand op een andere pc af te drukken, en toen was het geen probleem.
Toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart, en nu werkt het hier ook weer.

Wat het probleem was, geen idee, maar het werkt weer.
toch bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan