"afdrukken..." verdwenen uit het menu: Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

lottemma

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
Bij mij is zomaar de optie : afdrukken ...... verdwenen in het menuutje onder: Bestand in Word.
Ik kan nog wel printen met ctr. p, maar hoe zou ik dat woordje weer terug kunnen krijgen in mijn menu, want dat is toch wel erg handig!

kan je niet op het pijlte onderaan het 'dropdown' menu aanklikken?

er staat in het menu alleen : paginainstelling en afdrukvoorbeeld en meer kan ik niet krijgen

je hebt er vast wel een pijltje onder staan. IK kan geen schreenshot maken want heb zelf geen windows en office. Maar onder aan een dropdown menu staat er pijltje, als je daar op klikt komt de rest tevoorschijn. Is dit niet zo... dan weet ik het zo 1,2,3 niet.

nee, dat pijltje met het woord: afdrukken dat is nu juist weg!
Ik heb wel een printscreen gemaakt, maar hij komt met invoegen niet hierbij, kan het dus niet laten zien

nee, dat pijltje met het woord: afdrukken dat is nu juist weg!
Ik heb wel een printscreen gemaakt, maar hij komt met invoegen niet hierbij, kan het dus niet laten zien

je bijlage mag maar 100kb zijn, sla hem even op met paing als jpg bestand.

Ik ben eruit, hij is er weer; via re. klikken op grijze menubalk, kiezen voor aanpassen, dan tab: opdrachten.
Het afdrukicooon zoeken en slepen naar bewuste menu en het is gelukt. Evengoed bedankt voor de reacties, Wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan