• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erick.dijk

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
hallo,

Ik heb waardes die over ALLE kolommen worden ingevoerd, maar als ik nu wil afdrukken wil ik bv kolom AU t/m BX afdrukken, en de rest niet, kan daar een macro voor gemaakt worden?

En zo ja zou iemand die kunnen plaatsen aub.

onwijs bedankt daar voor.

vr gr Erick.

Erick.,
Je kunt bij Pagina instelling het afdrukbereik opgeven. Kies daarvoor de tab Blad. De instelling die ja daar opgeeft blijft voor het bestand bewaard.

CorVerm zei:
Erick.,
Je kunt bij Pagina instelling het afdrukbereik opgeven. Kies daarvoor de tab Blad. De instelling die ja daar opgeeft blijft voor het bestand bewaard.

Ja die ken ik, maar omdat ik elke keer andere kolommen moet afdrukken, (en veel)kan ik dit dus alleen maar doe met een macro, anders moet ik dat elke keer weer instellen, snap je.

dus ik ben opzoek naar een code hiervoor.

GR Erick.

erick.dijk zei:
Ja die ken ik, maar omdat ik elke keer andere kolommen moet afdrukken, (en veel)kan ik dit dus alleen maar doe met een macro, anders moet ik dat elke keer weer instellen, snap je.

dus ik ben opzoek naar een code hiervoor.

GR Erick.

Kijk ik had volgens mij van Luc H, een vb code voor het afdrukken van bepaalde rijen die ik zelf invoerde via de messagebox, nu wil ik eigenlijk hetzelfde maar dan voor kolommen.

Ik hoop dat iemand me hieraan kan helpen, want deze lijst is zo groot, en er moet heel veel geprint worden, en elke keer een andere selectie.

gr Erick.

erick.dijk zei:
Kijk ik had volgens mij van Luc H, een vb code voor het afdrukken van bepaalde rijen die ik zelf invoerde via de messagebox, nu wil ik eigenlijk hetzelfde maar dan voor kolommen.

Ik hoop dat iemand me hieraan kan helpen, want deze lijst is zo groot, en er moet heel veel geprint worden, en elke keer een andere selectie.

gr Erick.

Inmiddels is de vraag opgelost door LucB.

onder : "ik word niet goed"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan