afdrukprobleem na vervangen cartriges

Status
Niet open voor verdere reacties.

ietje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Ik heb een canon 560i printer. Nadat ik de cartridges vervangen heb voor nieuwe, drukt de printer streperig af (horizontale strepen): iets dat groen moet zijn is licht en donker groen: rood wordt donker en lichtrood gestreept en blauw blauw-roze gestreept. En ook iets dat helemaal geel moet zijn heeft strepen.
Ik heb cartidges bij de Hema gekocht.
Ik heb alle reiniging/dieptereiniging/uitlijnen etc. gedaan maar niets heeft geholpen.
Wie weet hoe ik weer normale prints krijg?

Ik zal de cartidges terug brengen als ze het blijven doen
dit wel nadat kalibreren via de printer settings niet het gewenste resultaat geeft.

Geplaatst door ietje
Ik heb een canon 560i printer. Nadat ik de cartridges vervangen heb voor nieuwe, drukt de printer streperig af (horizontale strepen): iets dat groen moet zijn is licht en donker groen: rood wordt donker en lichtrood gestreept en blauw blauw-roze gestreept. En ook iets dat helemaal geel moet zijn heeft strepen.
Ik heb cartidges bij de Hema gekocht.
Ik heb alle reiniging/dieptereiniging/uitlijnen etc. gedaan maar niets heeft geholpen.
Wie weet hoe ik weer normale prints krijg?

Originele cartridges ???

nee, is is van het merk van de Hema. Maar daar heb ik wel vaker cartridges gehaald: zonder problemen.

Hmm... Ik zou toch aaraden, de originele te gebruiken. Ik heb zelf ook al genoeg problemen ondervonden, met refills en compatiebele. dus....

maar ik heb die problemen nog nooit gehad. Kan het niet op de een of andere manier aan de printer liggen?

Dat zou uiteraard kunnen. Heb je de onderkant van de cartridge trein, en de druipkussentjes al zuiver gemaakt?

nee, en ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat je bedoelt en hoe je dat doet. Ik heb de printer al een jaar of drie en ik ben het boekje kwijt. Kun je in het kort uitleggen hoe dat moet? Alvast bedankt.

Hmm... Ik zou toch aaraden, de originele te gebruiken. Ik heb zelf ook al genoeg problemen ondervonden, met refills en compatiebele. dus....

Sluit ik me aan, voor nu: gewoon terugbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan