afdrukprobleem OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
als ik e-mailtjes wil printen is sinds vandaag ineens de linkermarge verdwenen, waardoor de mailtjes "van het papier afvallen" zeg maar.

Nou heb ik al ontdenkt dat je die marges weer in moet stellen in IE (logisch?) onder Bestand --> pagina instellingen. Daar staan de marges ineens allemaal op 0, terwijl op andere pc's deze marge 19,05mm is.

Maar als ik deze marges aanpas en op ok klik gebeurd er niets. Als ik na het aanpassen de instellingen weer open staan deze vrolijk weer op 0. (en ik word daar minder vrolijk van).
Van alles geprobeerd, niks werkte, dus dacht ik: hup eraf met die zooi en opnieuw installeren. Nu kon ik IE alleen maar terugzetten naar de oude versie 5.0 dus heb ik dat maar gedaan, en ja hoor, de marges stonden weer goed.

Voor de veiligheid toch maar weer IE 6 sp zoveel erop gezet (nieuw gedownload).....en alle marges stonden weer op 0!

Iemand goede ideeen hoe ik dit kan oplossen?

Beste Heinikken,

Ik had dit weekend precies hetzelfde probleem! Toen ik ging zoeken op helpmij.nl kwam ik bij jouw berichtje terecht. Het gekke is alleen dat wanneer ik de marges aanpas in 'bestand', 'pagina-instelling' in Internet Explorer (gekke plek!), de marges van mijn mailtjes in Outlook Express wel goed blijven staan, ook na het opnieuw opstarten van mijn pc. Misschien heeft iemand anders nog een idee? Wellicht heeft het iets te maken met de instellingen van degene van wie je een mailtje ontvangt? Klinkt een beetje vreemd, maarja met computers weet je het maar nooit!

Succes ermee!
Charlotte

Hoi Charlotte,

Ik ben blij dat mijn berichtje jou in ieder geval wel heeft geholpen :)

Ik zelf heb het zojuist rigoreus aangepakt en de setup van windows eroverheen gegooid. Dat gaf wat gezeur maar nu staan de marges in ieder geval wel goed. Alleen weet ik nou nog steeds niet wat de oorzaak kan zijn geweest en wat een (makkelijkere) oplossing was geweest

Lijkt me niet aan de instellingen van de afzender van de mailtjes te liggen, omdat het voor alle mailtjes geldt.
Bovendien is het ook van de ene op de andere dag gekomen, terwijl de mailtjes eigenlijk altijd van dezelfde personen komen.

We kunnen in ieder geval allebei weer mailtjes printen.

Gr
Jordi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan