Afdrukvolgorde bij dubbelzijdig printen

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik werk met Word 2003 en heb een HP Laserjet P1102, waarmee ik handmatig dubbelzijdig kan afdrukken.
Ik wil een groot document afdrukken als een soort boekje, maar hierbij is het de bedoeling dat op 1 velletje papier 4 OPEENVOLGENDE pagina's van mijn document geprint worden.
Dit gaat alleen goed als ik per 4 pagina's afdruk, d.w.z. als ik bij "afdrukbereik" 1-4 invul, of 5-8,of 9-12 etc. Nadeel hiervan is dat ik er echt bij moet blijven en per pagina het bereik moet invullen. Want als ik bij afdrukbereik invul 1-4,5-8,9-12 klopt er niets van de afdrukvolgorde zoals ik die wil hebben. Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Inmiddels opgelost ! Wellicht ligt het hieraan ;
Als ik kies bestand-afdrukken en de laserjet selecteer, komt er in het schermpje een vakje "handmatig dubbelzijdig" te staan. Dit had ik aangevinkt. Met deze instelling ging het dus niet goed.
Nu heb ik "handmatig dubbelzijdig" uitgevinkt, op knop eigenschappen geklikt, tabblad afwerking. Hierbij staat ook een optie handmatig dubbelzijdig, deze aangevinkt. Nu gaat het wel goed ( eigenlijk heel raar toch....) Ik kan in afdrukbereik nu elk bereik ingeven, als ik er maar voor zorg dat de laatste pagina die afgedrukt moet worden deelbaar is door 4, anders klopt de afdrukvolgorde weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan