• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdrukvoorbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuSTeD

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Ik heb een vraagje over het gebruik van een gedeelde werkmap in excel.

Ik heb een planning gemaakt ( gedeelde werkmap ) die door 4 mensen intensief gebruikt wordt. Wanneer ik deze file aanmaak zet ik alle opmaak correct, via pagina eindevoorbeeld zet ik het correcte afdrukbereik erin.

Soms kan het zijn dat deze opmaak verspringt, dus het afdrukbereik veranderd zodat de pagina's niet meer overeenkomen.

Ik moet er wel bijzeggen dat 1 gebruiker van de 4 een office 2007 heeft, de andere 3 beschikken over office 2003. Kan dit de oorzaak zijn ?

Heeft iemand dit ook al ervaren?

Hey,

ik denk niet dat het aan office ligt.
Wat ik wel weet, en ervaren heb. Is dat het aan de printer drivers kan liggen.
Ik heb ook een mooi excel sheet gemaakt in XP. Hier had ik de HP drivers geïnstalleerd. Als ik het document opsloeg was alles goed. Maar als iemand anders die opende, waren de pagina eindes anders...

Maar nu heb ik Vista, en de standaard drivers in Vista gebruikt. Nu is het probleem weg.
Dus het kan aan de drivers liggen.

Gr,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan