Affiliate marketing

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo!

Stel; Ik meld me aan bij een één of andere affiliate marketing bedrijf voor ringtones bijvoorbeeld. Ik heb all een website ontworpen waarop ik die ringtones zou kunnen verkopen is dit op een één of andere manier mogelijk?

Normaal gesproken gaat het altijd zo; je meld je aan bij een affiliate marketing bedrijf, je maakt bij HUN ook een website aan en gooit wat content er op, nu vroeg ik me af bij welke bedrijf kan ik mijn eigen website gebruiken en dat je dan bijvoorbeeld een code of iets dergelijks in je website moet plaatsen?

Alvast bedankt!

Ik heb ervaring met Daisycon en kan je hen van harte aanbevelen. Je kan daar eenvoudig via een prima backend banners e.d. ophalen voor jouw eigen website.
Succes!

Maar zou je dan bijvoorbeeld je hele website ZONDER ANDER CONTENT kunnen vullen met producten die hun aanbieden? Bijvoorbeeld met wat in met die ringtones bedoelden?

Jouw website wordt wel beoordeeld. Check even hun voorwaarden voor meer info. En maak een website altijd zinvol voor de bezoeker ;-)

Daisycon en M4N zijn de twee grote partijen die in Nederland affililate aanbieden. Echter heeft affiliate marketing pas nut als je website veel bezoekers trekt.
Bij weinig bezoekers, draai je heel erg weinig rendement.

Je kan van de website van de affiliate aanbieder een banner downloaden, die je vervolgens op je webpagina plaatst. Aan deze banner zit een unieke code (die naar jouw account leidt) gekoppeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan