afgemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwetsloot

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
6
Hallo allemaal

Ik heb een probleem, nogal ernstig.

ik heb windows xp professional, maar ik kom niet meer in mijn account.
Als ik een account selecteer en het wachtwoord intik, begint hij de persoonlijke instellingen te laden, maar daarna gaat hij direct verder met :"u wordt afgemeld"

Er is dus iets wat mij direct weer afmeld zodra ik word aangemeld.

Ik heb ook al geprobeerd hem in de veilige modus te starten, maar dat hielp ook niet.
gebeurt precies hetzelfde.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt
 
Start de pc opnieuw op en hou F8 vast tot dat je in een dos scherm komt waar je kunt kiezen voor de "laatst werkende" of zo iets, dan start hij anders op net zoiets als bij systeemherstel is dat misschien doet hij het dan weer.
 
Klopt, dat is de keuze "laatst bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten)"

Ik heb het geprobeerd, maar ook dan word ik er direct na het aanmelden weer afgemeld.

Ik heb direct alle keuzes daar geprobeerd, maar ze werken geen van allen.
toch bedankt, ik hoop dat er nog meer ideeën komen, want ik weet het echt niet meer... :(
 
Probeer 't volgende eens.
Opstarten veilige modus, dan inloggen als administrator. Vervolgens onder documenten en setting je persoonlijke gegevens ergens anders opslaan. Dan account verwijderen, en een nieuwe aanmaken.

grts
 
helaas, ik kan helemaal niet inloggen, ook niet als administrator.
Ik word gewoon direct weer afgemeld, ik kom niet eens ver genoeg om de achtergrond te zien.

Als ik het wachtwoord intik, begint hij de instellingen te laden en direct daarna meld hij weer af.
 
Hoi,

Ik heb hem weer met mijn installatie cd laten starten. ik heb toen windows eraf laten gooien en opnieuw geïnstalleerd. Nu doet hij het weer, moet alleen wel een aantal dingen opnieuw installeren, maar goed.

Het had erger gekund.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan