afgesleten letters in garantie periode

Status
Niet open voor verdere reacties.

wupie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Goede avond,

Ik zal wel niet op de juiste plaats zitten hier,maar probeer het toch maar even.
Iemand ervaring met Dell "3 jaar CompleteCare Volgende werkdagAccidental Damage Cover door London General Insurance"?
Ik zit namelijk met het volgende probleem;van het toetsenbord zijn na 2 jaar al 13 letters afgesleten.Ik heb een pc die ouder is en die dit niet heeft.Nu zegt Dell dat dat normale slijt is en ze niks kunnen/willen doen.
Iemand een idee of uitleg of dit onder die garantie valt of als eens het zelfde heeft gehad?De voorwaarden die ik op internet vind zijn wat dubbelzinnig vind ik.

Bedankt alvast

Ed

Da's wel heel gemakkelijk van Dell. Nee, na 2 jaar een dergelijke slijtage is niet normaal. Nu is gelijk hebben één ding, maar gelijk krijgen een heel ander onderwerp..................

Dreig met het voorleggen aan bijv. iets als een Belbus of whatever, misschien maakt dat indruk. Dell zit / zat toch al in de hoek waar de verkoopcijfersklappen zijn gevallen en negatieve reclame zullen ze voor zo'n onbenullig iets mogelijk niet graag over zich heen krijgen.

Ik ga er wel vanuit dat jij geen beroep hebt als schilder o.i.d. en regelmatig met thinner / terpentine-achtige vingers de toetsen bedient.................. ;)

Zo probleem opgelost.
Even een "iets mooier" :evil: mailtje gestuurd en de afspraak voor het vervangen is al binnen.
Ze proberen toch altijd eerst he

Bedankt

Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan