Hallo,
Ik ben een bestand voor een vriendin aan het maken waarin ze haar klantenbestand en administratie in een excel bestand kan bijhouden. Nu is ze zelf absoluut niet handig met excel. Ik probeer het daarom zo gebruiksvriendelijk te maken.
Ik heb nu 3 formulier aangemaakt; een voor het opvoeren van een nieuwe klant; opvoeren van inkomsten en opvoeren van uitgaven.
Het mooiste is als je in deze formulieren gebruik kunt maken van de bestaande info. Zo wil ik in het formulier 'inkomsten' de klanten laten selecteren obv woonplaats. Het lukt mij al om de woonplaats te selecteren, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de tweede combobox afhankelijk is van de eerste?
Alvast bedankt voor het meedenken en als jullie verbeteringen zien dan hoor ik het graag.
Ik ben een bestand voor een vriendin aan het maken waarin ze haar klantenbestand en administratie in een excel bestand kan bijhouden. Nu is ze zelf absoluut niet handig met excel. Ik probeer het daarom zo gebruiksvriendelijk te maken.
Ik heb nu 3 formulier aangemaakt; een voor het opvoeren van een nieuwe klant; opvoeren van inkomsten en opvoeren van uitgaven.
Het mooiste is als je in deze formulieren gebruik kunt maken van de bestaande info. Zo wil ik in het formulier 'inkomsten' de klanten laten selecteren obv woonplaats. Het lukt mij al om de woonplaats te selecteren, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de tweede combobox afhankelijk is van de eerste?
Alvast bedankt voor het meedenken en als jullie verbeteringen zien dan hoor ik het graag.