• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afhankelijke Naam en email

• Onderwerp starter Onderwerp starter MMV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MMV

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Beste allen,

het volgende:

Ik wil een projectnaam selecteren en hieraan een e-mailadres koppelen. Op het moment dat ik een projectnaam kies, moet er daarnaast het e-mailadres verschijnen. Ze moeten dus afhaneklijk van elkaar zijn.

Ik heb al wat geworsteld met de functie valideren maar het lukt nog niet echt.

Excel geeft ook een fout wanneer ik deze functie gebruik ik doe blijkbaar iets fout,maar zie even door de bomen het bos niet meer!

Heeft er iemand een clou/tip/oplossing?

Bijlagen

Ja, dit was mijn backup plan, maar dat ziet er natuurlijk niet gelikt uit ;)!

Heeft iemand andere suggesties?

Omdat ik dan extra dynamische formules moet inbakken.

De lijst met projecten is groeiende, dit houdt dus in dat ik het vert.zoeken bereik dynamisch moet maken. Is verder natuurlijk een goede optie. Echter, wellicht is er een andere manier die minder omslachtig is en daardoor in mijn ogen gelikter :)!

Zo niet, prima dan doe ik het op bovenstaande manier!

Omdat ik dan extra dynamische formules moet inbakken.

De lijst met projecten is groeiende, dit houdt dus in dat ik het vert.zoeken bereik dynamisch moet maken. Is verder natuurlijk een goede optie. Echter, wellicht is er een andere manier die minder omslachtig is en daardoor in mijn ogen gelikter :)!

Zo niet, prima dan doe ik het op bovenstaande manier!

Dynamische bereiken gebruiken is een zeer goed alternatief hoor ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan