afkoelen nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeeee

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Als ik een computer als deze:

AMD Athlon 64 3500+ OEM S939
Spire CPU Cooler S754/939 tot 4800+
Asus A8N-E
Antec Sonata II EC/MT 450Watt
Kingston ValueRam 2x512Mb 400 PC3200 CL3
GF 7900GT 256MB
WD SATA II 160Gb 8Mb 7200rpm

veel zou gebruiken, en door en door aan laat, is dat dan niet erg, wordt de computer niet te warm of iets dergelijks?

Laatst bewerkt:
Afhankelijk hoe goed die Spire koelt, zou je kunnen overwegen 1 of twee Casefan's in je kast te plaatsen.

Als je die Antec Sonata II EC/MT 450Watt hebt, snap ik dit topic niet:confused: , deze heeft 2 120 mm fans, en de topic over de voeding is dan ook overbodig:rolleyes: , deze heeft een voeding van 450 Watt.

Lange Pier zei:
Als je die Antec Sonata II EC/MT 450Watt hebt, snap ik dit topic niet:confused: , deze heeft 2 120 mm fans, en de topic over de voeding is dan ook overbodig:rolleyes: , deze heeft een voeding van 450 Watt.

ja ik begrijp jou reactie
maar even ter toevoeging
sommige mensen willen zekerheid voor alles hebben en dus
stellen ze de vraag nog een keer terwijl ze het al weten ;)

ps:

leuk systeempje trouwens :D

Lange Pier zei:
Gezien de vragen makkelijk bij elkaar in de topic kunnen, heb ik de topic met voeding vraag gesloten en gaan we hier verder.:)

Ik bedoelde eigenlijk niet of de voeding goed genoeg was, maar of de computer niet te warm zou worden. De voeding zou ik nog kunnen veranderen, als dit te weinig zou zijn of iets dergelijks. Als de computer te warm zou kunnen worden, hoe kan ik dit dan het beste veranderen?

Ik wil er nog 2 oude harde schijven en een dvd-drive en cdr-drive bij doen, maar ik weet niet of de computer dan te warm kan worden.

Uit je andere topic bleek, dat je toch een voedings vraag had. Deze is ruim voldoende voor jou systeem. Daarnaast beschikt deze voeding over twee grote fan's, zoals Lange Pier al eerder aangaf. Ik heb zelf een Antec True-control 550, deze heeft ook twee fan's en kan behoorlijk koelen(warme lucht afvoeren), als deze op volle snelheid draaien. Daar die van mij te regelen is, draait ie vrijwel nooit op de volle koel snelheid.(scheelt herrie)
Het is vrijwel altijd beter de kast zo koel mogelijk te krijgen. Daarmee koel je alle hardware, dus ook je schijven.

Ik had idd een vraag over voeding, of dat voldoende zou zijn als ik die Antec Sonata II EC/MT 450Watt zou kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan