afmelden account

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmmmvdv

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Goedemiddag
Mijn computer is verdeeld over 4 gebruikers.
1 gaat er weg en deze is alleen toegankelijk via een wachtwoord.
Deze weet ik.

Via het configuratie scherm kan ik dit account wijzigen. Hij geeft echter aan (in kladblok): "De syntaxisvan de bestandsnaam map naar of volumenaam is onjuist."
Hoe krijg ik dit ongewenste account weg?
Grtjs Maarten

Wat bedoel je,
het is gewoon de keuze die je kan maken als je XP aanmeld!
Grts Maarten

AccountView kan o.a. users verwijderen van je pc. Wil je het eens bekijken moet je in die downloadsektie (v/d link) even de download rechts naast Accountview aanklikken. Maar eigenlijk zou het binnen het configuratiescherm ook moeten lukken...
(Pas op met accountview, want als je bij een user op verwijderen klikt, dan vraagt hij NIET eerst "bent u zeker".)

Laatst bewerkt:
Maar volgens mij bedoelt hij helemaal ASP.NET niet. Eerder een gewone gebruiker.:confused:

Misschien een stomme vraag, maar heb je er rekening mee gehouden dat je niet de account kan verwijderen waar je mee bent ingelogd op het moment zelf? Ben je ingelogd als administrator?

Hallo
ik heb htastop gedownloaded en geactiveerd, wat nu?
Kom niet veel verder nu
Mrt

Bericht voor James007
Ik heb via account vieuw de user verwijderden en htastop geactiveerd. Mijn vraag is dus nu, ben ik nog geinfecteerd?
Maarten

Remmen!
Ik weet niets af van de link die XP_PC je heeft gegeven.
Nu je met AccountView je user hebt verwijderd, staat ie dan nog bij je welkomscherm als je heropstart?

ik heb geremd, hij staat niet meer in het welkom scherm.
Je moet inderdaad scherp zijn bij account vieuw voor je het weet ben je alles kwijt, althans je ziet je user niet meer in het scherm staan, of ie de computer leeggehaald heeft weet ik niet...........
Mrt

Weet dat dan nog even te zeggen. Probleem opgelost, of nog iets van spyware aanwezig? XP_PC, leg eens ff uit wat die thread op jouw forum precies is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan