afmeldprobleem XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb 3 gebruikers op mijn computer. Als ik aan het downloaden ben, wil ik dat mijn computer (en dus mijn account) dus altijd verbonden blijft met internet. Maar als ik mezelf afmeld (en kies voor ANDERE GEBRUIKER), wordt de verbinding met het internet ook verbroken. Gebruiker 2 meldt zich vervolgens aan en dan wordt er opnieuw een internetverbinding gemaakt. Maar het zou toch zo moeten zijn dat die verbinding er had moeten zijn omdat een andere gebruiker nog bezig was met die verbinding? Is dat ergens een instelling?
 
Ik denk dat jij een klein denk foutje maakt.
Jij meld je af....lees je wat daar staat.
Dus ook het verbreken van een internetverbinding is volgens mij dan normaal.

Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.
 
maar ik meld mezelf af om een andere gebruiker aan de beurt te laten.. Om vervolgens zelf weer verder te gaan. Maar waarom kan er anders gekozen worden voor ANDERE GEBRUIKER en AFMELDEN?
 
Hallo Daan,

Volgens mij is het verschil dat bij 'andere gebruiker' de toepassingen actief blijven (=de progs open), terwijl bij afmelden alle toepassingen worden afgesloten. Volgens mij is het normaal dat Internet per definitie wordt afgelsoten bij 'andere gebruiker'. MAar goed; mocht er een oplossing zijn, dan hoor ik het graag!
Greetz
Joep
 
Als je Windows XP hebt, word er om gevraagd of je de verbinding wilt behouden of afbreken als je je afmeldt en/of andere gebruiker kiest.

Mvg,
 
ik heb inderdaad win XP en ik kan me ook herinneren dat ie in het begin vroeg of ik mn verbinding wilde behouden, maar waarschijnlijk heb ik toen aangevinkt dat ie dat bericht niet meer moest weergeven. Weet je misschien hoe ik dat opnieuw kan instellen?
 
Nee, als het goed is, is het gewoon een bericht (msgbox :)) met ja en nee, ik kan daar geen vinkje aanzetten van 'Laat mij dit niet weer zien' bijv.

Hoe je dit weer aankrijgt (als het zo is) weet ik niet.

Mvg, :thumb:
 
maar ik wil dat ook.. op helpmij moet je helpen hoor... HELLUP!
 
Beetje botte reply :D

Misschien moet je is in het config. scherm kijken bij verbindingen.
Anders weet ik het ook niet.
 
was niet bot bedoeld hoor.. sorry.. k ben al vreselijk aan het zoeken.. maar kan het niet vinden..
 
Hopen op reacties van andere gebruikers :).

Als ik het morgen nog te weten kom zal ik het je melden.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan