Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat telefoons gehad, met veel bedoel ik dan 5 toestellen in 3 jaar tijd. Dit omdat ik iedere keer weer problemen met die dingen moet hebben, meestal was ik gewoon zo'n uitzonderlijk geval maar bij Motorola was ik tot mijn stomme verbazing 1 van de zovelen.
Ik kocht tegelijkertijd met mijn vriendin een Motorola e770v en zij de Motorola V980, allebei toestellen met veel functies en alles er op en er aan. Goed de dingen in elkaar gezet en daar begon het gezeur al: er zat in plaats van een micro sd kaart een normale sd kaart bij haar toestel. Dus wij weer terug naar de winkel en we kregen daar een micro sd kaart mee. Weer thuis aangekomen dat ding er in gedaan, bleek de kaart niet te werken. Ja toen wisten de heren het toch ook niet meer en besloten ze maar een nieuw toestel mee te geven, we hadden het tenslotte pas een paar uur.
Nou dat werkte uiteindelijk dus wel.
Toen begon de e770v te klagen, wanneer het toestel enkele dagen aan stond liep het vast of werkte de menu functies niet meer. Wanneer ik bijvoorbeeld op berichten drukte sprong hij terug naar het hoofdmenu. Dit was alleen op te lossen door het apparaat opnieuw aan te zetten, maar of je dit wil is natuurlijk een 2e. Een toestel moet werken wanneer ik 'm nodig heb, ik wil 'm niet eerst opnieuw aan hoeven te zetten om te kunnen bellen.
Goed, ik terug gegaan met het apparaat en de vrienden van de Vodafone zouden het toestel wel voor me opsturen. Zo gezegd, zo gedaan het toestel werd opgestuurd en 2 weken later kreeg ik een telefoontje dat het toestel terug was. Dus ik het opgehaald, weer vrolijk in gebruik genomen en tot mijn stomme verbazing had het toestel nog steeds dezelfde problemen. Er volgde toen een aantal keer hetzelfde verhaal en in totaal had ik hem 5 keer opgestuurd maar zowel Vodafone als Motorola vertikte het om me ergens in tegemoet te komen en bleven het ding maar opsturen en zogenaamd repareren.
Ik was het toen zat met het toestel en ben een andere gaan kopen maar ben het toestel in de tussentijd nog wel op blijven sturen. Hij was tenslotte nog in de garantie. Nu vandaag is het toestel voor de 7e keer terug van reparatie en voor de 7e keer is het toestel weer terug met dezelfde reparatie.
Ondertussen heeft de v980 het compleet begeven en is hij ook al 2 keer naar Motorola opgestuurd geweest en weer kapot terug gekomen.
Niet doen dus, Motorola! Het is dus grootste troep die je maar kan kopen! Ziet er bij de eerste aanschaf leuk uit maar dan komen de problemen!
Overigens heb ik nog een hoop meer mensen gesproken die met Motorola problemen hadden.
Ik kocht tegelijkertijd met mijn vriendin een Motorola e770v en zij de Motorola V980, allebei toestellen met veel functies en alles er op en er aan. Goed de dingen in elkaar gezet en daar begon het gezeur al: er zat in plaats van een micro sd kaart een normale sd kaart bij haar toestel. Dus wij weer terug naar de winkel en we kregen daar een micro sd kaart mee. Weer thuis aangekomen dat ding er in gedaan, bleek de kaart niet te werken. Ja toen wisten de heren het toch ook niet meer en besloten ze maar een nieuw toestel mee te geven, we hadden het tenslotte pas een paar uur.
Nou dat werkte uiteindelijk dus wel.
Toen begon de e770v te klagen, wanneer het toestel enkele dagen aan stond liep het vast of werkte de menu functies niet meer. Wanneer ik bijvoorbeeld op berichten drukte sprong hij terug naar het hoofdmenu. Dit was alleen op te lossen door het apparaat opnieuw aan te zetten, maar of je dit wil is natuurlijk een 2e. Een toestel moet werken wanneer ik 'm nodig heb, ik wil 'm niet eerst opnieuw aan hoeven te zetten om te kunnen bellen.
Goed, ik terug gegaan met het apparaat en de vrienden van de Vodafone zouden het toestel wel voor me opsturen. Zo gezegd, zo gedaan het toestel werd opgestuurd en 2 weken later kreeg ik een telefoontje dat het toestel terug was. Dus ik het opgehaald, weer vrolijk in gebruik genomen en tot mijn stomme verbazing had het toestel nog steeds dezelfde problemen. Er volgde toen een aantal keer hetzelfde verhaal en in totaal had ik hem 5 keer opgestuurd maar zowel Vodafone als Motorola vertikte het om me ergens in tegemoet te komen en bleven het ding maar opsturen en zogenaamd repareren.
Ik was het toen zat met het toestel en ben een andere gaan kopen maar ben het toestel in de tussentijd nog wel op blijven sturen. Hij was tenslotte nog in de garantie. Nu vandaag is het toestel voor de 7e keer terug van reparatie en voor de 7e keer is het toestel weer terug met dezelfde reparatie.
Ondertussen heeft de v980 het compleet begeven en is hij ook al 2 keer naar Motorola opgestuurd geweest en weer kapot terug gekomen.
Niet doen dus, Motorola! Het is dus grootste troep die je maar kan kopen! Ziet er bij de eerste aanschaf leuk uit maar dan komen de problemen!
Overigens heb ik nog een hoop meer mensen gesproken die met Motorola problemen hadden.