Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Bouduif, je noemt als eenheid "minuten" . Is dat een deel van een tijd of datum-notatie. Wat staat er in één cel bv 14-01-2009 21:10, 10 of 10min ?
Bouduif, je noemt als eenheid "minuten" . Is dat een deel van een tijd of datum-notatie. Wat staat er in één cel bv 14-01-2009 21:10, 10 of 10min ?
Is het aantal uren altijd nul ? En de som van de minuten altijd kleiner dan 60. Indien meer dan 60, hoe dan zichtbaar te hebben als bv 1:15 u:mm of 75 min ?
=AFRONDEN.N.VEELVOUD(A1;1/24/12)
Met in A1 de tijd:
Code:=AFRONDEN.N.VEELVOUD(A1;1/24/12)
Boudief, zo zie je dat er meer energie gestoken is in het helder krijgen van je vraag dan het genereren van de oplossing.
Als je de formule moet loslaten op een optelling (zie je 2e reactie) dan moet je A1 vervangen door de cel waar de optelling in staat of A1 vervangen door som(op te tellen cellenbereik).
Succes, Ton
In cel D3Anton, ik ben jullie geweldig dankbaar voor jullie hulp maar waarschijnlijk is dit ietwat abakadabra voor mij. Het wil niet lukken, willen jullie er nog eens naar kijken aub en zeggen wat ik nu niet begrijp.
groetjes Don
Bekijk bijlage 58371
=AFRONDEN.N.VEELVOUD((B3+C3);1/24/12)
In cel D3
vervolgens te kopieeren naar de andere cellen.Code:=AFRONDEN.N.VEELVOUD((B3+C3);1/24/12)
Edit, Ik zie jouw probleem al, je moet ff de celeigenschappen op tijd zetten.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.