hai!
ik heb even een vraagje over mijn pc. als ik hem een tijdje aan heb staan en ik doe allerlei dingen(zoals iedereen
) dan slaat mijn pc zomaar opeens af. pas wanneer ik de stekker uit het stopcontact heb gehaald en hem er dan weer instop gaat ie vanzelf weer aan. ik vind dit echt heel vervelend, maar ook erg raar. mijn vader heeft hem net helemaal weer uitelkaar gehaald en in elkaar gestopt, in de hoop dat het misschien lag aan het niet goed vastzitten van dingen in het moederboard. maar ook vandaag is ie alweer afgeslagen zonder reden. de pc geeft na het opstarten geen ernstige fout in het systeem ofzo.
weet iemand misschien wat ik er aan kan doen? ik heb nog niet naar het stopcontact gekeken, denk ook niet dat het probleem daar ligt. want als ik een lamp erin stopt gaat die niet knipperen ofzo.
ik hoop dat iemand me kan helpen. alvast bedankt!
groetjes phyline
ik heb even een vraagje over mijn pc. als ik hem een tijdje aan heb staan en ik doe allerlei dingen(zoals iedereen

weet iemand misschien wat ik er aan kan doen? ik heb nog niet naar het stopcontact gekeken, denk ook niet dat het probleem daar ligt. want als ik een lamp erin stopt gaat die niet knipperen ofzo.
ik hoop dat iemand me kan helpen. alvast bedankt!
groetjes phyline