afsluit probleem wind. '98 sec.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
als ik de pc wil afsluiten staat het puntje bij opnieuw opstarten terwijl ik dit vooraf niet gedaan heb gehad. - blijft deze hangen bij het scherm de computer wordt nu afgesloten. via de reset knop opnieuw op laten starten om mijn pc eerst eens te scannen ondanks dat ik dit toch regelmatig doe en ook update - heb ik het dit keer via tiscale.nl online gedaan.

- hier kreeg ik de volgende melding - the file C:\windows\temp\v3ctn4a78433
- contains code the virus " BDS/SubSeven.21? dacht een 4 - keuze genomen deze te delete.

1. is nu mijn afsluit probleem mogelijk verholpen.
2. of heb ik nu een ander probleem gecreeerd.
3. wat zou ik evt. nu nog moeten doen.

voor alle zekerheid sluit ik de pc nog niet af of een opnieuw opstarten van de pc omdat ik niet weet of dit gevlogen heeft die ik evt. kan verhelpen met jullie hulp als ik de pc aan laat staan.

1) denk het niet
2) nee
3) windowsupdate doen en daar de afsluitpatch downloaden

hallo,

op deze site staat geen afsluit patch.
waar vindt ik deze wel??

bij windows update 2dingen geinstalleerd:
KB832894 cumulatieve beveiligingsupdate voor internet explorer 6 service pack 1

819639 fout in windows media player verschaft wellicht toegang tot de mediabibliotheek

afsluit patch gedownload - tijdens install het bericht - uw systeem bevat een bestand in een andere taal of met een andere codetabel dan het bestand dat wordt geleverd bij windows '98. u wordt aan geraden het huidige bestand te behouden. deze melding keer ik meerdere keren.

aanbevolen de pc opnieuw op te starten - gedaan - daarna zelf nog eens de pc proberen af te sluiten. - probleem is er dus nog steeds -

wat nu.

de afsluit patch nogmaals geinstalleerd. en nu pakte deze wel goed.

probleem is dus verholpen. bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan