afsluiten duurt erg lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb windows vista ultimate op mijn laptop. De laatste tijd duurt het steeds langer als ik afsluit of opnieuw opstart. Enkele minuten lang staat het draaiende blauwe cursortje te draaien en er is nauwelijks activiteit van de harddisk te bekennen. Dan tenslotte knippert de harddisk led en gaat de computer uit. Dit ging voorheen veel sneller.

Er zijn veel mogenlijke programma's waarmee je dit zou kunnen verhelpen maar ik kan niet zeggen met zekerheid dat 1 van deze jouw probleem zouden verhelpen.

Voor het opstarten zou het gewoon kunnen dat je direct teveel programma's wilt laten opstarten, deze zou je dan eens kunnen uitschakelen via start--> typ "msconfig"--> tabblad opstarten
Ook kunnen virussen en spyware je pc vertragen dus scan daar ook eens even op.(meld ook even met welke programma's je dit dan doet)

-Ccleaner eens draaien
-Je pc defragementeren
-Tune up utilities 2009 draaien en de tips eens goed analyseren die het programma geeft en dan uiteraard de onnodige onderdelen uitschakelen (de uitleg ervan wordt volgens mij goed gegeven)

Als al deze tips niets geholpen zouden hebben dan wil ik je nog zeer graag ter hulp staan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan