afsluiten internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

BERT V

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Sinds kort komt er een vervelende "pop-up" in mijn scherm als ik op internet surf.
Als ik op een willekeurige site ben, en daarop een of andere bladzijde o.i.d. aangegeven wordt, waar je op kunt klikken, dan verschijnt tegenwoordig af en toe (dus niet altijd) een melding: This is the STD-version of Internet Download, please purchace enz.enz..... met de opties Remind Me Later of Buy; ik ben daar niet in geinteresseerd, dus probeer weg te klikken, wat niet lukt, en de optie Remind Me Later reageert ook niet, en het spul probeert te downloaden via een in te vullen aankoopbladzijde.Als het me lukt het weg te klikken, dan wel te verkleinen naar onderkant scherm, dan kan ik wel gewoon op andere sites komen, dat wel, maar internet explorer is dan niet meer af te sluiten. Zolang de computer aanstaat en je bent op internet, dan blijf je ook op internet, tot je je computer afsluit.
Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat vriendelijk dank

Bert

Laatst bewerkt:
Hallo frankwannet,

Ik stond op het punt je te bedanken voor de suggesties van jou, want het leek er op dat die "superantispyware...'het euvel verholpen had; die andere, "ïdealsoftware....", daar kan ik niets mee doen, want als ik die aanklik verschijnt direct weer die verrekte "Thank you for you using Internet Download" (knullig Engels volgens mij; of je laat die tweede you weg, of je gebruikt een andere zinsopbouw, maar dat terzijde)
Ik wilde het dus nog even aanzien of alles goed bleef werken, vandaar deze late reactie.
Nu echter kan ik ook niet meer op andere sites komen, of een pagina terug gaan (als die vervelende "Thank you....."op het scherm verschijnt), en blijft in het scherm het zandlopertje actief, dus moet ik de computer weer afsluiten en opstarten.
De narigheid begint dus af en toe als ik op sites doorklik op een verwijzing op die pagina.
Ik ga nu met die "superantispyware"mijn computer weer opschonen, (als hij wat kan vinden), en probeer nog het een en ander.
Niettemin bedankt voor je interesse.

Bert

Bert,

Is dit inmiddels gelukt? Het zelfde probleem is mij nu ook overkomen. Misschien moet ik ergens een virusscanner aanschaffen, goedkoop. Werkt internet afsluiten? Of overstappen van provider? Ik heb het geprobeerd met die links van frankwannet, maar ben er nog niet uit.

Hallo Sjaak,

Dat is alweer een poosje geleden; het probleem is intussen al lang opgelost; ik weet alleen niet meer welke kunstgrepen ik toen heb uitgehaald om tot dit resultaat te komen. Ik dacht bij deze vraag al de vermelding "opgelost" te hebben geplaatst, en Frank daarover te hebben ingelicht, maar dat blijkt niet het geval te zijn; doe ik dus alsnog.......
Jammer dat ik je niet verder kan helpen, maar wens je wel succes, want ik kan me nog goed herinneren hoe vervelend dit toen was ! :(

m.vr.gr.

Bert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan