Afsluiten met aangesloten utp kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

puppie

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
39.094
Besturingssysteem
MacOS Sonema 14.1
Office versie
Mac heeft geen office
een laptop...merk acer.
ongeveer 6 maanden oud.
Draadloos netwerk kaartje werkt perfect.....afsluiten van windows vista geen probleem
Ingebouwd netwerkkaartje aangesloten via een utp cat 5 kabel aan een router...netwerk en internet werken perfect.....afsluiten met windows vista wil niet.....het zandlopertje blijft maar in beeld.
En het maakt niet uit waar ik dit probeer...thuis....werk....bij een ander....allemaal hetzelfde probleem.
Allemaal verschillende kabels.
Geen vraagtekens bij hardware en of andere apparaten......
Waar kan ik het probleem vinden en of moet ik zoeken.
 
een laptop...merk acer.
ongeveer 6 maanden oud.
Draadloos netwerk kaartje werkt perfect.....afsluiten van windows vista geen probleem
Ingebouwd netwerkkaartje aangesloten via een utp cat 5 kabel aan een router...netwerk en internet werken perfect.....afsluiten met windows vista wil niet.....het zandlopertje blijft maar in beeld.
En het maakt niet uit waar ik dit probeer...thuis....werk....bij een ander....allemaal hetzelfde probleem.
Allemaal verschillende kabels.
Geen vraagtekens bij hardware en of andere apparaten......
Waar kan ik het probleem vinden en of moet ik zoeken.

Je drivers van je netwerk kaart kunnen te nieuw zijn en hier kunnen nogal eens een keer bugs inzitten. Vaak word dit veroorzaakt door wakeup lan. dus probeer eens een oudere of nieuwere versie van de driver van je lan kaart en kijk dan nog eens een keer wat er gebeurd. Ook niet alle drivers zijn geschikt voor Vista, werken dus wel maar hebben merkwaardige probleen zoals jij omschrijft. Het is heel makkelijk te testen of jij geen goede driver hebt door de driver eraf te gooien en de netwerk kaart als vraagteken te laten staan en dan af te sluiten start hij nu wel meteen af, ga dan maar op zoek naar een andere driver die wel geschikt is voor Vista en ik hoop voor je dat die er al is. Hardware fabrikanten hebben namelijk niet genoeg tijd gehad om zich voor te bereiden op Windows Vista en Microsoft zag te veel dollar tekens en heeft Vista te vlg gereleased !! En wij zitten met de problemen.

succes. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan