Afsluiten na 1 minuut

Status
Niet open voor verdere reacties.

deletedmember

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Ik heb sinds vanochtend een probleem .
Als ik mijn Windows Xp (SP 3) aanslinger , krijg ik zoals gewoonlijk mijn bootscreen . Daarna krijg ik mijn inloggebeuren . maar wat er ook gebeurt na 1 minuut sluit mijn pc netjes af .
Het licht niet aan een programma , want als ik hem 1 minuut op het inlogveld laat staan sluit hij ook uit .
Help mij a.u.b . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen .
Alvast bedankt .

Laatst bewerkt:
Heb je onlangs iets geinstalleerd?
Nieuwe hardware/software?

Ik zou dat er eerst af proberen te halen.
De meeste kans om iets te verwijderen is in veilige modus.

Onder het opstarten op F8 rammen en dan kiezen voor Veilige Modus.

Mocht het niet lukken, dan kan je altijd proberen deze code in te voeren bij uitvoeren:

Code:
shutdown -a

Deze code zorgt ervoor dat je computer niet wordt afgesloten dat zou moeten werken. Hierdoor kan je eventueel belangrijke bestanden van je computer afhalen.

Ik zou dat er eerst af proberen te halen.
De meeste kans om iets te verwijderen is in veilige modus.

Onder het opstarten op F8 rammen en dan kiezen voor Veilige Modus.

bedankt vòr de tip . Maar heb er ook linux opstaan . Door het keuzemenu van linux kan ik niet meer in de keuzelijst komen van Windows . Probeer dat al een hele tijd te veranderen .
P.S: mijn Ubuntu werkt niet meer na het updaten , foutmelding over cannot locale harddisk 0 , dat kan miss aan probleem Windows liggen . Windows start nog wel op .
maar even on-topic . Hoe kom ik dan in veilige modus ?

De veilige modus heb ik ontdekt . Gwn blijven rammen xd .
bedankt . Pc is in veilige modus niet (onwillig) afgesloten .
ga nu kijken of het probleem verholpen is .

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht het nou niet verholpen zijn kijk dan even in eventvwr of er een melding komt... met een fout omschrijving.
Start --> Uitvoeren (Run) --> eventvwr

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal .
Tot dus ver is het probleem verholpen . Heb dat programma van MegaUpload verwijderd - scan met Advanced System Care gedaan . Opnieuw opgestart & toen CHKDSK uitgevoerd . Verbeterde toen nog paar registerfouten & tot nu toe geen problemen meer .
nogmaals bedankt .
heb al vaker help mij bezocht , omdat je altijd snel antwoord krijg . :) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan