afsluiten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kodro

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
hello,

ik weet niet of m'n vraag al gesteld is op dit forum: telkens ik m'n PC afsluit, blijft hij hangen op het scherm "Bezig met afmelden". Vlak voordien kreeg ik wel de foutmelding "CCapp.exe reageert niet" (of zoiets)
Iemand enig idee en vooral een oplossing...?

Alvast bedankt!

Hey,

Je hebt waarschijnlijk norton antivirus 2005.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen beëindigt xp de toepassing zelf als die niet meer reageert.
Welk besturingssysteem heb jij?

Greetz : Jer:cool:en.

inderdaad, ik heb Norton Internet Security 2005!
Ben nu op m'n werk maar zal die tip vanavond eens uitproberen, alvast bedankt!

heb de stappen ondernomen zoals de voorgestelde url van gezina en met resultaat: ik krijg nu niet meer die foutmelding "ccapp.exe reageert niet" maar het probleem van afsluiten blijft bestaan: hij blijft hangen op het scherm "bezig met afsluiten" (of zoiets)
Kan iemand me verder helpen? Is knap vervelend...

Heb je APM wel ingeschakeld? Normaal gesproken sluit de pc automatisch af, maar is dat bij u niet het geval, dan klikt u in het Configuratiescherm op Prestaties en Onderhoud en daarna onderaan op Energiebeheer. In het dialoogvenster Eigenschappen voor Energiebeheer selecteert u het tabblad APM. Zet een vinkje voor 'Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen'. Sluit af door telkens op OK te klikken. Voortaan schakelt ook uw pc zich automatisch uit. En op deze site staat wat mogelijke oplossingen mocht bovenstaande niet helpen: http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan