Afsluiten van win XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter rieci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rieci

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Ik heb ad-ware 6.0 geinstall. en met het opstarten wordt ad-watch automatisch mee opgestart.
Het probleem, als ad-watch nog geactiveerd is dan moet ik twee maal op uitschakelen of afmelden klikken
wil je veranderen of afsluiten. Wanneer ik ad-watch eerst deactiveerd en daarna afsluit of afmeld dan is er niets aan de hand.
Waar kan ik in het register of elders iets aanpassen zodat de pc normaal afsluit maar de functie van ad-watch wel tijdens gebruik geactiveerd blijft.

Het omzetten van de parameters in het register om de tijd van afsluiten in te korten helpt niet.

ja

Welkom op helpmij.

ik denk (omdat er niemand anders reageerd) dat het het beste is om ad aware niet mee te laten opstarten met de PC :thumb:

maar gewoon regelmatig te scannen.:)

Laatst bewerkt:
Welke versie/build heb je van ad-aware (staat rechtsonder in het ad-ware 6 scherm)? Waarschijnlijk heb je een oudere versie van ad-ware, want daar zat deze bug in, of een nieuwe over een oude heen gezet?
You need to download another installer file from your notification from Lavasoft.
Then terminate Ad-watch.
Uninstall Ad-aware 6 through your Add\Remove Programs.
(Note: If there are any other older Ad-aware or RefUpdate entries there, uninstall them also.)
Then, reinstall it.
This was a problem with the older version of Ad-watch, since you are running the newest Build of Ad-aware 6, that tells me that you did not terminate Ad-watch before the upgrade
In the future, make sure to do so.

Bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan